24 noiembrie 2014

de ziua mea - despre recunostinta

"Am pastrat in suflet ganduri,vorbe,glume,
   Zambetul ce iarta plansetul hain
   Am pastrat in minte fete fara nume
   Una cate una, pentru totdeauna,
   Vremea, insa, n-am putut s-o tin…

   In drumul meu adun atatea amintiri
   Daca-ai sa treci, voi sti sa te adun
   Si in fiecare toamna nu voi rugini
   Sub frunza teiului de peste drum…  "

Astazi e ziua mea…primesc ganduri bune, zambete, imbratisari si urari sincere…astazi nu mai aveti nevoie de pretext sa ma sunati sau sa ma invitati la cafea :)…nu ma intrebati ce-mi doresc de ziua mea, pentru ca lista e lunga si nu ma multumesc cu putin – vreau oamenii dragi aproape, emotie si dragoste pana la cer si-napoi, drumuri fara sfarsit - asa ca iubiti-ma sau ignorati-ma, surprindeti-ma, fiti langa mine sau nu; eu voi zambi, oricum, pentru ca, indiferent ce lipseste, astazi voi avea tot ce conteaza.

Ziua aceasta si luna noiembrie e, pentru mine, despre recunostinta – a trecut, fara sa simt, un an - un an plin, un an bun, dar greu, un an frumos. Anul in care am fost mai mult pe drumuri, decat pe acasa, mai mult cu prietenii, decat cu familia, mai mult vesela decat trista, mai mult la extreme decat in echilibru :);

Am invatat anul acesta ca am voie sa imi doresc mai mult. Am invatat ca pot fi mai buna. Am invatat ca nu am voie sa am opresc din a invata si a descoperi.

Sunt recunoscatoare. Pentru emotii, pentru oameni, pentru intamplari. Pentru ca mi-e bine. Pentru ca mi-e rau. Pentru prietenii stiuti si nestiuti, noi sau vechi, dar pe care-i simt aproape, atunci cand am nevoie. Pentru noptile in care am redescoperit frumusetea infinita a stelelor si bucuria in doze mici. Pentru incercarile care mi-au calit rabdarea, rezistenta fizica si m-au invatat ca nu tot ce-mi doresc mi-e necesar, nu tot ce primesc, mi se cuvine. Pentru neprevazutul care mi-a dat peste cap planurile si mi-a deschis noi orizonturi.

Pentru libertate.
Pentru vis.
Pentru durere.

Sunt recunoscatoare pentru tot ce am primit si pentru tot ce nu am primit (inca;) )-pentru atentie, dragoste, sanatate, surprize, mustrari, lectii de viata. Pentru oamenii care au ramas langa mine, pentru cei care au intrat in viata si in sufletul meu, fara preaviz, pentru cei care au plecat sau au ramas in urma. Pentru cei ce sunt departe, dar aproape de sufletul meu. Pentru ca, si datorita lor, pot fi eu, cea buna si rea :);

Sunt recunoscatoare pentru Ioana, copilul incredibil care ma invata, in fiecare zi, sa ma bucur de lucrurile aparent marunte, sa nu renunt, sa-mi doresc cu incapatanare, sa merg mai departe…pentru voi, ce treceti pe aici, din cand in cand…multumesc.


Un comentariu:

  1. LA MULTI ANI !

    Te pupacesc pe nasuc , iar si iar !
    Cum de ce ?
    Ptr. ca este Ziua ta si ptr. ca asa vreau eu !
    Uite asa !


    ( Ai primit si e.mail )

    RăspundețiȘtergere