26 noiembrie 2012

Cea mai frumoasa zi

Motto:
In momentul in care simti ca nu mai esti dependent de nimeni, in fiinta ti se instalează o tacere profunda, o relaxare lipsită de febrilitate şi tensiune. Dar asta nu inseamna ca atunci vei inceta sa iubesti. Din contra, vei cunoaste pentru prima dată o noua dimenisune, o noua calitate a iubirii, o iubire care nu se mai limiteaza la cuvinte, si care se apropie mai degraba de prietenie pura. (Osho)

Uneori cuvintele sunt de prisos. Alteori ne ajuta sau ne subjuga, ne pun in incurcatura sau ne salveaza…
Carnavalul de anul acesta a fost dedicat prietenilor, ne-am adunat relativ putini, din cei multi chemati, dar destui cat sa ne simtim intr-un fel anume…a coincis cu ziua mea de nastere si a lui Bill, de aceea tot ce scriu aici e despre mine, nu despre eveniment in sine, fiecare a perceput totul in felul propriu si ar fi incorect  sa fac supozitii sau presupuneri (desi toti cei pe care i-am intrebat au spus ca le-a placut).

Au fost 2 nopti si 2 zile la munte, imi amintesc zambind de promisiunea de asta vara ca de ziua mea voi fi pe munte si sunt incantata ca am reusit… a fost "un chef cum stiu eu", o ocazie sa ne mai cunoastem, cu bune si rele, sa cantam si sa ne bucuram de si cu oamenii de langa noi (chiar daca uneori “langa” inseamna sute de km); am dansat pana dimineata si am facut  bataturi in talpa, au cantat baietii la chitara pana in zori de zi, am dormit repede si pe rand, am ras, am facut schimb de cadouri, am primit flori si am daruit zambet, ne-am costumat si ne-am jucat (copii uitati de capul lor J),  am respirat aer curat si am “furat” energie pozitiva din fiecare moment; 
O data in plus, indemnul “carpe diem!” a fost pretext si laitmotiv, scuza si ocupatie de baza J
A fost cea mai frumoasa zi de nastere de pana acum; am primit tot ce mi-am dorit si mai mult de atat; ma simt norocoasa si iubita, recunoscatoare celor care au muncit ca albinutele, cand eu eram pe drumuri sau cu gandul aiurea; sper ca n-am suparat pe nimeni, sper ca n-am facut gafe (prea mari) iar daca am facut-o, imi pare rau, n-a fost cu intentie sau cu rautate, sper sa ne revedem curand…

Citatul din motto l-am avut pe ravasul meu… daca nimic nu e intamplator, pot sa spun ca vine intr-un un moment potrivit. 33 e un an bun pentru mine; sunt vie, sunt fericita, sunt recunoscatoare, pentru tot ce exista in acest moment in viata mea, pentru ca am ajuns pana aici; am incredere ca poate fi si mai bine de  atat sau daca nu, am cu cine trece peste greutati !

Pentru cei ce cred ca nimic nu dureaza o vesnicie, am un singur citat (sunt la moda J), din parintele Arsenie Boca “ Vesnicie este tot ce dai din iubire ”.

Sa fiti iubiti !

7 comentarii:

  1. Seara de carnaval! O seara deosebita intr-un peisaj de vis, la poalele muntelui cu care ne mandrim toti nemtenii,Ceahlaul, cu personaje pline de "mister" rupte din basme,filme si...realitate, cu prieteni mai noi sau mai vechi, o seara minunata pe care personal o asez impreuna cu Bobo in filele povestei noastre, dorind sa o tinem minte...doar pana la urmatoarea intalnire de gradul"0" si nu numai.Va imbratisam inca o data pe toti de aici din cetatea musatina,Roman.Cu prietenie pura,Bobo si Puiu

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc, puiu, pentru gandurile frumoase; ma bucur ca ne-ati gasit si ca v-ati alaturat noua si ideilor noastre mai mult sau mai putin trasnite; cu siguranta, vom mai repeta experientele de acest gen :)); cu aceeasi prietenie, giani

    RăspundețiȘtergere
  3. Seara splendida de carnaval! O intalnire de suflet pe care trebuie sa o repetam cat mai des! De ce imi doresc sa fie tot bal mascat? Pentru ca "in pielea" altcuiva am putut experimenta senzatii care m-au facut sa ma simt libera si pentru ca am putut renunta la autocenzuri,uneori inutile. M-am simtit foarte bine pe ringul de dans, in bucatarie la curatat usturoiul marunt si pe poteca Ceahlaului, care ne asteapta mereu cu o rabdare infinita!
    Stii cat de mult insemni pentru mine si pastrez toate aceste clipe pe care reusim sa le traim impreuna ca pe talismane pretioase, momente ce creaza vesnicie, ca sa il citez pe Arsenie Boca. Nico

    RăspundețiȘtergere
  4. :) depinde si de noi, nico, sa fim fericiti, sa alegem sa fim veseli sau furiosi, sa ne bucuram de ceea ce avem sau sa plangem dupa ce ne lipseste; eu sunt fericita ca v-am cunoscut. si cu siguranta, vom repeta experienta :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Daaa...energie pozitiva...asta am acumulat acum si de fiecare data cand ma intalnesc cu voi, respectiv cu muntele. Va imbratisez cu drag pe toti. Brandusa

    RăspundețiȘtergere
  6. sa ne revedem cu bine, sanatosi, brandusa, se pare ca ne leaga o energie benefica, suntem compatibili si putem face multe impreuna ! eu sunt norocoasa ca v-am cunoscut !

    RăspundețiȘtergere
  7. ...apropo, ne-am cunoscut numai cu bune (fara rele, vorba cantecului unui alt nemtean drag noua,"cele bune sa se-adune, cele rele sa se spele")!
    Puiu

    RăspundețiȘtergere